Superadas las 20.000 visitas.

0904253155

Este blog ha superado las veinte mil visitas. Ya son 18 meses escribiendo en esta bitácora. Un año y medio da para mucho. La verdad que el tiempo pasa, pero creo que no lo he desperdiciado. Sigo disfrutando de cada nuevo horizonte, de cada nueva aventura. Vamos sumando amigos con los que he compartido un montón de buenos momentos. Cada visita que tiene este lugar virtual, es una razón más para mantenerlo vivo. Así pues, tengo ya veinte mil razones para seguir. Gracias a todos.

Entrada anterior
Deja un comentario

3 comentarios

  1. Noraboa, se que é moi dificil facer cada dia algo asi, de maneira que tes o meu recoñecemento e gratitude pro todo o que nos amosaste estes meses.
    Pr certo, da ruta en bici polo Canda, falas do Testeiro, eu teño ganas de volver outra vez pero necesito que me mandes algun mapa, ou indcacions mais ou menos claras, xa que as que topei por ahi, son bastante confusas ……

    Responder
  2. dezarutas

     /  24 mayo 2009

    Conta coa miña axuda. Quedamos un día e coméntoche un pouco dos camiños que coñezo pola zona. Aínda me queda por aprender e ver sitios novos, pero xa me desenvolvo bastante ben polo Candán e o Testeiro.

    Responder
  1. 40.000 visitas. « Buscando na liña do ceo.

Responder

