Triatlón de Nigrán 2009. Última estación.

duo tri nigran br

Hoxe sábado 6 de xuño, participamos en Nigrán na segunda proba do circuito galego de triatlón. Tratábase doutro triatlón sprint, con 750 metros de natación, 20 quilómetros de ciclismo e 5 quilómetros de carreira a pé. Alá fomos Miguel Varela e éste que escribe.

As condicións meteorolóxicas n0n parecían as mellores, pero logo resultou todo bastante ben, pois a choiva respetoun0s e non dificultou as nosas evolucións.

Na auga as ondas foron unha especie de carreira de obstáculos. A nivel particular sorprendeume a miña tranquilidade no sube e baixa do Océano Atlántico. Certamente era o que buscaba no día de hoxe, seguir adaptándome as condicións do mar. Mellorei tamén na orientación e desenvólvome moito mellor nadando cara as balizas.

Na bici puxeron un percorrido moi virado. Teño claro que con 20 quilómetros o ciclismo me sabe a pouco e neste tipo de probas queda moi descafeinado. Miguel segundo me contou fixo outra das suas remontadas.

Na carreira a pé cóstame escomenzar, pero logo fun a máis e acabei esprintando.

Agora a ver os tempos. Este era o último test que programei cara a preparación do Triatlón de Zarautz, e por como foi a semana, teño que decir que estou listo para afrontar o meu obxetivo máis importante do ano. “Alea iacta est”.

nuevo-2

Para finalizar unha vista panorámica de Praia América:

praia américa br

Entrada anterior
Deja un comentario

Responder

