Correndo en Santiago outro ano máis e chegando a meta.

Voltei as carreiras. Corrín en Santiago unha vez máis. Outra era a filosofía. Único obxetivo cruzar a meta. Catro meses despois atravesei novamente outra liña de meta.

A historia foi que me inscribín. Non estaba moi convencido de presentarme na saída. Recibín a chamada de Txiki para ir xuntos e non fun quen de decir que non. O plan era participar e chegar a meta, ainda que fose facendo senderismo en lugar de correr.

Encontrei alí ao meu amigo Alejandro que ía tamén en plan tranquilo por mor dunha pequena contractura na súa perna e fixemos o percorrido os dous xuntos.

O meu tempo… bueno… 1 hora e 5 minutos ejem… somentes un cuarto de hora máis que o meu tempo do ano 2009, pero da igual, trátase de empezar de novo.

A anécdota curiosa do día foi que me confundín e non collín o chip amarelo da carreira. Corrín co chip do Triatlón de Zarautz que non puiden levalo ata a meta porque un coche me tirou ao chan naquel día, pero catro meses despois fíxeno pasar por outra liña de meta.

Recordos:

2009 TEMPO: 49 minutos 32 segundos

2008 TEMPO: 49 minutos 45 segundos

2007 TEMPO: 51 minutos 45 segundos

Entrada anterior
Deja un comentario

2 comentarios

  1. O importante é que estiveches ahí. Ánimo.

    Responder

Responder

